Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013

Ο μαθηματικός κώδικας της Θεογονίας του Ησιόδου

Ο μαθηματικός κώδικας του Απόκρυφου Μυστηρίου της Θεογονίας του Ησιόδου και του 1 (ΑΙ-ΤΣΙΝΓΚ), είναι ο ίδιος

Είναι απαραίτητο να αναφέρομε μερικές σύντομες πληροφορίες για αυτό το σημαντικό ελληνικό κείμενο. Ο Ησίοδος εξετάζεται στην ιστορία του γραπτού λόγου ως ο δεύτερος πιο αρχαίος ευρωπαϊκός συγγραφέας μετά από τον Όμηρο. Η Θεογονία είναι μια σημαντική εργασία του και περιλαμβάνει σε ποιητική μορφή, μια μαθηματική δομή, που έφθασε κατά τη διάρκεια της ιστορίας να ασκήσει μια κυρίαρχη επιρροή επάνω στο νεότερο ραψωδικό πολιτισμό, ο οποίος πέθανε στους αιώνες που ακολούθησαν μετά από τον Ησίοδο. Αλλ' όμως, διαμόρφωσε τις ρίζες για μια πολύ πιο αργότερη κυριαρχία της ελληνικής μυθολογίας στον ευρωπαϊκό πολιτισμό. Το σύστημα του Ησίοδου, αν και αρκετά απλό, είναι ένα κρυφό ή ακόμα και απόκρυφο σύστημα που δυστυχώς, υποτιμήθηκε στην αξία του και έτσι χάθηκαν πολλές έννοιες γύρω από το μεγάλο θέμα των Ολυμπιακών Θεών.
Η καθορισμένη μετάβαση της Θεογονίας του Ησίοδου είναι πολύ σύντομη και διαβάζεται κάπως έτσι:
".... αυτή (η Γαία = γη) πλάγιασε με τον Ουρανό και γέννησε τον βαθύ-στροβιλίζοντα Ωκεανό, τον Κοίο, τον Κρείο, τον Υπερίωνα, τον Ιαπετό, τη Θεία, τη Ρέα, τη Θέμιδα, τη Μνημοσύνη, τη χρυσοστέμματη Φοίβη και την αγαπημένη Τηθύ. Μετά γεννήθηκε ο Κρόνος ο πανούργος, ο νεώτερος και πιο φοβερός από τα παιδιά της, ο οποίος μίσησε το ρωμαλέο πρόγονό του.
Θείαν τε Ῥείαν τε Θέμιν τε Μνημοσύνην τε
Φοίβην τε χρυσοστέφανον Τηθύν τ' ἐρατεινήν.

Και πάλι, αυτή γέννησε τους Κύκλωπες, που εξουσιάζουν το πνεύμα, το Βρόντη, το Στερόπη και τον ισχυρό στην καρδιά Άργη, που έδωσαν στο Ζήνα τη βροντή και έκαναν τον κεραυνό. Σε όλα ήταν όπως οι Θεοί, αλλά είχαν ένα μάτι μόνο, βαλμένο στη μέση του μετώπου τους. Και ονομάστηκαν Κύκλωπες (σφαιρική, κυκλική οπή) επειδή το ένα κυκλικό μάτι τους τοποθετήθηκε στα μέτωπά τους. Η δύναμη, η ισχύς και η πανουργία ήταν οι εργασίες τους.
γείνατο δ' αὖ Κύκλωπας ὑπέρβιον ἦτορ ἔχοντας,
Βρόντην τε Στερόπην τε καὶ Ἄργην ὀβριμόθυμον,
οἳ Ζηνὶ βροντήν τ' ἔδοσαν τεῦξάν τε κεραυνόν.  

Και πάλι, τρεις άλλοι γιοι γεννήθηκαν από τη Γαία και τον Ουρανό, μεγάλοι και σπουδαίοι πέρα από την αφήγηση, οι Εκατόγχειρες δηλαδή ο Κόττος, ο Βριάρεως και ο Γύγης, αλαζονικά παιδιά. Από τους ώμους τους αναπηδούσαν εκατό χέρια, για να μην μπορεί κάποιος να τους προσεγγίσει και κάθε ένας είχε πενήντα κεφάλια επάνω στους ώμους και ήταν ακαταμάχητος. Από όλα τα παιδιά της Γαίας και του Ουρανού, αυτοί ήταν οι πιο φοβεροί και μισήθηκαν από τον πατέρα τους, από τον πρώτο.
ἄλλοι δ' αὖ Γαίης τε καὶ Οὐρανοῦ ἐξεγένοντο
τρεῖς παῖδες μεγάλοι τε καὶ ὄβριμοι, οὐκ ὀνομαστοί,
Κόττος τε Βριάρεώς τε Γύγης θ', ὑπερήφανα τέκνα.
τῶν ἑκατὸν μὲν χεῖρες ἀπ' ὤμων ἀίσσοντο,

Η καθορισμένη μετάβαση δεν βρίσκεται στη μυθολογική αναφορά ή τις ποιητικές ενώσεις, αλλά απλά στον αριθμό της συμμετοχής των μορφών. Υπάρχουν 6 θηλυκές μορφές, οι "κόρες", οι οποίες στη μυθολογία ενώνονται συνήθως με τους 6 αδελφούς τους και πρόσθετα υπάρχει μια ομάδα 3 Κυκλώπων, όλοι "μονόφθαλμοι" και συμβολίζουν "την μοναδικότητα και την ενότητα" και μια άλλη ομάδα τους 3 Εκατόγχειρες, όλοι με "100 χέρια" και συμβολίζουν "την πολλαπλότητα". Ο κινεζικός τρόπος για να περιγράψει αυτή την ομάδα είναι:
Στο κινεζικό σύστημα του Ι-Ching κάθε γραμμή καθορίζεται στο χαρακτήρα της και ερμηνεύεται σύμφωνα με τη θέση της, Yin ή Yang (ΓΙΝ ή ΓΙΑΝΓΚ).

Ο Ησίοδος χρησιμοποιεί το ίδιο μαθηματικό πρόγραμμα και καθορίζει τις θέσεις του με έναν περίπλοκο ποιητικό τρόπο. Οι προθέσεις και τα τεχνικά τεχνάσματα και των δύο συστημάτων διαφέρουν, καμία αμφιβολία. Αλλά και τα δύο χρησιμοποιούν το ίδιο μαθηματικό βασικό σχέδιο και για λεπτομερή έρευνα κάποιος μπορεί κάλλιστα, να ερευνήσει πολλές λεπτομέρειες τις οποίες και τα δύο συστήματα έχουν από κοινού. Οι αρσενικοί Τιτάνες του Ησίοδου είναι οι 6 Yang-γραμμές του βασικού εξαγράμματου του Ι-Ching, οι 6 θηλυκοί Τιτανίδες παρουσιάζουν τις 6 Yin-γραμμές. Οι 3 Κύκλωπες, που παρουσιάζουν την ιδέα ενότητα, είναι τα σχετικά αντίστοιχα για τις 3 Yang-γραμμές του βασικού τριγράμματου Ι-Ching, οι Εκατόγχειρες, η πολλαπλότητα, χρησιμεύουν ως οι αντιπρόσωποι των 3 Yin-γραμμών. Και οι δύο ομάδες, Κύκλωπες και Εκατόγχειρες, δεν έχουν έναν σημαντικό ρόλο στην ιστορία του Ησίοδου, ο οποίος λίγο φανταστικά λέει: Χρησιμοποιώ
αυτό το σύστημα...
Σημαντικότεροι είναι οι Τιτάνες στον Ησίοδο, αλλά κυρίως μόνο αυτοί χρησιμεύουν για να παραγάγουν παιδιά, τα οποία παλεύουν στις μάχες των Τιτάνων, δημιουργώντας κάποιο υλικό για τον ποιητή για την μετέπειτην ύπαρξη του Ολύμπου και του σύνθετου συστήματός του.
Η σχεδίαση κατωτέρω, χρησιμοποιώντας τη μορφή του Δένδρου της Ζωής, χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη περαιτέρω αναφορά του Ησίοδου: "... τότε ο γιος (Κρόνος) από την ενέδρα του άπλωσε εμπρός το αριστερό χέρι του και στο δεξί του πήρε το μεγάλο μακρύ δρεπάνι με τα οδοντωτά δόντια και γρήγορα απόκοψε τα μέλη του πατέρα του και τα πετά για να πέσουν μακριά πίσω από αυτόν.
Και όχιάσκοπα έπεσαν από το χέρι του. Όλες οι αιματηρές πτώσεις ρέουν ορμητικά εμπρός στη Γαία που τις λαμβάνει και όπως οι εποχές κινούνται γύρω, αυτή αποκάλυψε τις ισχυρές Ερινύες (ο αριθμός τους είναι 3) και τους μεγάλους Τιτάτες (ο αριθμός τους είναι 24) με τις αστραφτερές πανοπλίες, κρατώντας τις μακριές λόγχες στα χέρια τους και τις Νύμφες τις οποίες καλούν Μελίαι, (ο αριθμός τους είναι ένα αίνιγμα) σε όλη την απεριόριστη γη.
Και όσο σύντομα αυτός είχε κόψει τα μέλη με την τσακμακόπετρα και τα είχε πετάξει από το έδαφος στην ξεχυμένη θάλασσα, τόσο αυτά παρασύρθηκαν μακριά πέρα από τον ωκεανό, ένα μακρύ διάστημα: και ένας άσπρος αφρός διαδόθηκε γύρω τους από την αθάνατη σάρκα και σε αυτόν αναπτύχθηκε μια κόρη (Αφροδίτη).
Γίγαντες και Mελίαι δεν αναλύονται γιατί τα πράγματα γίνονται πάρα πολύ περίπλοκα μαζί τους. Αλλά η Αφροδίτη και οι 3 Ερινύες θα μπορούσαν να προστεθούν στις ήδη 18 δημιουργημένες μορφές. Κατόπιν έχομε 22 θέσεις και η δομή τους έχει την ισχυρή σχέση στις ιδέες που δίνονται από το Σέφερ Γετζιρά.

Ουρανός
3 Ερινύες "εκδίκηση
3 Εκατόγχειρες "100 χέρια 3 Κύκλωπες  μονόφθαλμοι


Ζεύγος από δύο Τιτάνες
Κρείος και Θέμις
Ζεύγος από δύο Τιτάνες
Κρόνος και Ρέα
Ζεύγος από δύο Τιτάνες
Υπερίων και Θεία
Ζεύγος από δύο Τιτάνες
Ωκεανός και Τηθύς
Ζεύγος από δύο Τιτάνες
Ιαπετός και Μνημοσύνη
Ζεύγος από δύο Τιτάνες
Κοίος και Φοίβη


Μία μεγάλη Θεά Αφροδίτη 'Αγάπη'
Γαία είναι η γη
Και μια ημέρα δίδαξαν στον Ησίοδο το λαμπρό τραγούδι ενώ έβοσκε τα αρνιά του κάτω από τον ιερό Ελικώνα και αυτήν την λέξη πρώτα οι θεές μου είπαν - οι Μούσες του Ολύμπου, κόρες του Ζηνός που κρατούν την αιγίδα:
Ποιμένες της ερημιάς, ταλαιπωρημένα πράγματα της ατυχίας, απλές κοιλιές, ξέρουμε πώς να μιλήσουμε πολλά αναληθή πράγματα σαν ήταν αληθινά. Αλλά ξέρουμε, όταν θα εκφράσουμε, τα πέρα για πέρα αληθινά πράγματα.
ποιμένες ἄγραυλοι, κάκ' ἐλέγχεα, γαστέρες οἶον,
ἴδμεν ψεύδεα πολλὰ λέγειν ἐτύμοισιν ὁμοῖα,
ἴδμεν δ' εὖτ' ἐθέλωμεν ἀληθέα γηρύσασθαι.
ὣς ἔφασαν κοῦραι μεγάλου Διὸς ἀρτιέπειαι,
καί μοι σκῆπτρον ἔδον δάφνης ἐριθηλέος ὄζον
δρέψασαι, θηητόν· ἐνέπνευσαν δέ μοι αὐδὴν
θέσπιν, ἵνα κλείοιμι τά τ' ἐσσόμενα πρό τ' ἐόντα,
καί μ' ἐκέλονθ' ὑμνεῖν μακάρων γένος αἰὲν ἐόντων,
σφᾶς δ' αὐτὰς πρῶτόν τε καὶ ὕστατον αἰὲν ἀείδειν.

Ας κάνομε μια συνοπτική αναφορά στη γενεαλογία του Ησίοδου (αναλυτικά διαβάστε εδώ):
Η Γαία (Γη) παντρεύτηκε τον Ουρανό. Τα πρώτα παιδιά τους ήταν οι 3 Κύκλωπες, οι 3 Εκατόγχειρες.
Είχαν 6 θυγατέρες εκ των οποίων η Ρέα ήταν η πρώτη και μετά 6 γιους εκ των οποίων ο Κρόνος ήταν ο νεώτερος και αυτά τα τέκνα ονομάστηκαν Τιτάνες.
Καθώς δεν υπάρχουν πολλά πρόσωπα, αυτοί που μπορούσαν να έλθουν σε γάμο ήταν Γαία, Ουρανός, Θυγατέρες. Συνήθως παντρεύτηκαν Γαία-Ουρανός-Υιοί.
Η Ρέα, η μεγαλύτερη, ένα είδος «δεύτερης γης» παντρεύτηκε τον Κρόνο, το νεώτερο, ένα είδος «δεύτερου ουρανού».
Η Θεία, πιθανά υπολογίστηκε σαν δεύτερη μεγαλύτερη και Θεία σημαίνει «φως» παντρεύτηκε τον Υπερίωνα, που πιθανά υπολογίστηκε σαν δεύτερος νεώτερος και Υπερίων σημαίνει «αυτός που βρίσκεται ή οδεύει πάνω από μας (ο Ήλιος)».
Η Θέμις, πιθανά υπολογίστηκε σαν τρίτη μεγαλύτερη και σημαίνει «δικαιοσύνη» παντρεύτηκε όχι τον Κρείο, αλλά το Ζήνα.
Ο Κρείος που πιθανά υπολογίστηκε σαν τρίτος νεώτερος και σημαίνει μάλλον «κίνηση» δεν παντρεύτηκε τη Θέμιδα αλλά την Ευρυβίη που σημαίνει «πανίσχυρη» και ήταν κόρη από την Γαία και τον Πόντο (ωκεανός, νερό).
Η Μνημοσύνη, που πιθανά υπολογίστηκε σαν τέταρτη μεγαλύτερη και σημαίνει «μνήμη» και είναι η μητέρα των Μουσών παντρεύτηκε όχι τον Ιαπετό αλλά τον Ζήνα.
Ο Ιαπετός, που πιθανά υπολογίστηκε σαν τέταρτος νεώτερος και σημαίνει κατά πάσα πιθανότητα «ανθρωπότητα» (πατέρας του Προμηθέα), παντρεύτηκε όχι την Μνημοσύνη αλλά την Ασιάδα, την μητέρα του Προμηθέως, που σημαίνει «κιθάρα ή λύρα».
Η Φοίβη που πιθανά είναι η πέμπτη μεγαλύτερη παντρεύτηκε τον Κοίο που σημαίνει «συνετός» και που ήταν πιθανά ο πέμπτος νεώτερος και οι δύο κάπως ανταποκρίνονται στα «θηλυκά στοιχεία».
Η Τηθύς, η νεώτερη των θυγατέρων, που σημαίνει «η γη η τρέφουσα τα πάντα», παντρεύτηκε τον Ωκεανό, τον μεγαλύτερο των υιών και οι δύο δηλώνουν τον ωκεανό και όλο το ύδωρ και τον μικρότερο σε όρια κόσμο.
Σκέφθηκαν η Γαία και ο Ουρανός πως ήταν αρκετά 18 παιδιά και το σύμπαν. Η Γαία, καθόλου ευτυχισμένη με το σύζυγό της, γίνηκε αιτία ο νεώτερος υιός της, ο Κρόνος, να κόψει τα γεννητικά όργανα του Ουρανού. Εδώ σταματά η παραγωγή, το σύστημα τώρα έκλεισε, αυτό ουσιαστικά είναι το θέλημα.
Δες το σύστημα:

1. πρώτος Κύκλωπας
2. δεύτερος Κύκλωπας
3. τρίτος Κύκλωπας
1. πρώτος Εκατόγχειρ
2. δεύτερος Εκατόγχειρ
3. τρίτος Εκατόγχειρ
1. Ρέα – μεγαλύτερη θυγατέρα
2. Θεία
3. Θέμις
4. Μνημοσύνη
5. Φοίβη
6. Τηθύς
6. Ωκεανός μεγαλύτερος υιός
5. Κοίος
4. Ιαπετός
3. Κρείος
2. Υπερίων
1. Κρόνος
Ένα καλά κλειστό σύστημα με 18 στοιχεία, κάπως ένα Ταρώ. Αν απεικονιστούν οι μορφές σε κάρτες πράγματι παράγεται ένα Ταρώ. Αλλά αυτές είναι μορφές στην σκέψη ενός ποιητή, μερικές χιλιάδες χρόνια πριν. Τα γεννητικά όργανα του Ουρανού έπεσαν στον ωκεανό και το αποτέλεσμα ήταν η Αφροδίτη: το 19ο στοιχείο στο Ταρώ του ποιητή. Μερικές σταγόνες από αίμα έπεσαν στη γη και το αποτέλεσμα ήταν οι 3 Ερινύες: το 20ο και το 21ο στοιχείο.
Οι Ερινύες ζήτησαν εκδίκηση για τον πατέρα τους, τον Ουρανό. Η Αφροδίτη είναι για την αγάπη, για αυτό ενεργεί με το σχέδιο της μητέρας της, της Γαίας.
Τα 22 στοιχεία δίνουν τον Ταρώ.
Το συνηθισμένο πλαίσιο του Ταρώ, όπως όλοι γνωρίζομε, έχει 22 στοιχεία, έχει συγχωνευτεί με το σύστημα Σέφερ Γετζιρά. Το Σέφερ Γετζιρά περιέχει τους «κανόνες της Δημιουργίας».
Το σύστημα αυτό αναγνωρίζει 3 Μητέρες (τρία μητρικά στοιχεία), 7 Διπλά (πλανήτες) και 12  Απλά (ζώδια). Έτσι,
οι 3 Μητέρες είναι οι 3 Ερινύες, τα 7 Διπλά είναι οι 3 Κύκλωπες μαζί με τους 3 Εκατόγχειρες και την Αφροδίτη, τα 12 Απλά είναι οι 12 Τιτάνες
Γνωρίζομε πως όλα ταξινομούνται σε ένα σχήμα, το Δένδρο της Ζωής:

Ουρανός
3 Ερινύες
3 Εκατόγχειρες 3 Κύκλωπες
2 Τιτάνες Κρείος και Θέμις 2 Τιτάνες (Κρόνος και Ρέα)
2 Τιτάνες (Υπερίων και Θεία)
2 Τιτάνες (Ωκεανός και Θέτις) 2 Τιτάνες (Ιαπετός και Μνημοσύνη)
2 Τιτάνες (Κοίος και Φοίβη)
Αφροδίτη
Γαία
Προχωρώντας βλέπομε πως οι 3 Κύκλωπες είναι χωρίς τέκνα, αλλά και οι 3 Εκατόγχειρες είναι χωρίς τέκνα.
Απλές λογοτεχνικές μορφές, χωρίς γενεαλογική σπουδαιότητα.
Οι 3 Κύκλωπες έχουν ένα μόνο μάτι στο μέτωπο, που δηλώνει «μοναδικότητα».
Οι 3 Εκατόγχειρες έχουν 100 χέρια και 50 κεφάλια, που δηλώνει «πλειονότητα».
Όλοι μαζί προστιθέμενοι είναι 49+1. Μια παλιά αριθμητική ιδέα, που δείχνει τη χρήση του μαθηματικού σχήματος στο I-Ching.
Οι ερευνητές της μυθολογίας στο παρελθόν δεν κατάλαβαν αυτή την υπέροχη λεπτομέρεια.

1. Ο Ωκεανός και η Θέτις έκαναν 3000 τέκνα, που εκφράζει «το απεριόριστο» και με κάποιο τρόπο το «3». Ο Ωκεανός, ειδικά για τους αρχαίους Έλληνες, ήταν μια ιδέα του απεριόριστου. Ένα μεγάλο φίδι περιτριγύριζε την γη, το ύδωρ.

2. Ο Κοίος και η Φοίβη έκαναν 2 τέκνα, μόνο κόρες. Είναι το μόνο ζεύγος Τιτάνων που παρήγαγε μόνο «θηλυκά στοιχεία».
Η μία κόρη είναι η Λητώ, η γλυκιά. Αυτή έκανε 2 παιδιά με το Δία, τον Απόλλωνα και την Αρτέμιδα, τα δίδυμα. Στην παράδοση της μυθολογίας, αργότερα, ο Απόλλων αντικατέστησε τον ηλιακό Θεό Ήλιο και η Άρτεμις την σεληνιακή θεά, Σελήνη. Η Λητώ είναι η πρώτη «νεαρή θεά» της δεύτερης γενιάς, μετά την Μήτιδα, την Ωκεανίδα Νύμφη, τη θεά της σοφίας, που έκανε παιδιά με το Ζήνα. Η δεύτερη κόρη είναι η Αστερίη που παντρεύτηκε τον Πέρση, το γιο του Κρείου (ο 4ος στη θέση Τιτάνας) και της Ευρυβίης (τη θυγατέρα του Πόντου και της Γαίας με την πιθανή λειτουργία του «πυρός». Εικάζεται πως είχε μια «καρδιά από πυρίτη). Ο Πέρσης έχει το καθήκον «να είναι σώφρων». Η θυγατέρα του Πέρση και της Αστερίης είναι η σπουδαία θεά Εκάτη, η «γηραιά μητέρα», η «γηραιά γυναίκα» και συνδέεται με τα σκοτεινά πράγματα, αλλά με σπουδαίες επιτυχίες.
Λητὼ κυανόπεπλον ἐγείνατο, μείλιχον αἰεί,
ἤπιον ἀνθρώποισι καὶ ἀθανάτοισι θεοῖσι,
μείλιχον ἐξ ἀρχῆς, ἀγανώτατον ἐντὸς Ὀλύμπου.
γείνατο δ' Ἀστερίην εὐώνυμον, ἥν ποτε Πέρσης
ἠγάγετ' ἐς μέγα δῶμα φίλην κεκλῆσθαι ἄκοιτιν.
ἡ δ' ὑποκυσαμένη Ἑκάτην τέκε, τὴν περὶ πάντων
Ζεὺς Κρονίδης τίμησε· πόρεν δέ οἱ ἀγλαὰ δῶρα,
Έτσι έχομε από τον Κοίο και τη Φοίβη: Την Εκάτη, την «πολύ γηραιά σελήνη» που ποτέ δεν παντρεύτηκε.
Την Αρτέμιδα, τη «νέα σελήνη» που ποτέ δεν παντρεύτηκε,
Τον Απόλλωνα, τον πνευματικό πρίγκιπα του Ολύμπου, που είναι χρησμός και ποίηση, ο νέος Ήλιος.
Κάποιος παρατηρεί πως η Εκάτη έγινε από δύο γονείς, που σημαίνει πως είναι το αποτέλεσμα της 2ης και της 4ης θέσης. Έτσι, ο Κοίος και η Φοίβη σημαίνουν κάπως την περιοχή της Σελήνης. Σε τρεις όψεις:
Νέα Σελήνη (Άρτεμις).
Νέος Ήλιος (νέος σημαίνει πως ακόμα δεν εμφανίστηκε).
Γηραιά Σελήνη (Εκάτη).
Ο Κοίος και η Φοίβη επίσης σημαίνουν: «την θηλυκή περιοχή» και «τον κρυφό πρίγκιπα». Οι πρίγκιπες είναι καλύτεροι κρυφοί, όταν παραμένουν στα σπλάχνα της μητέρας, έτσι είναι μόνο «θηλυκή περιοχή».
Η Αστερίη, η μητέρα της Εκάτης, έλαβε το μυθολογικό πεπρωμένο, ότι ο Ζευς την επιθυμούσε σφοδρά. Προσπάθησε να δραπετεύσει και επιτυχώς τράπηκε στη νήσο Δήλο, κάπως γενόμενη άσχημη.
Ο Ζευς βρήκε τη Λητώ, τη γλυκιά, σε αντικατάσταση, της άλλης κόρης του Κοίου και της Φοίβης. Η έγκυος Λητώ προσπάθησε να βρει μέρος για να γεννήσει τα δίδυμά της. Βρήκε τη Δήλο, που σημαίνει τροποποιήθηκε σε Αστερίη.

3. Η Μνημοσύνη και ο Ιαπετός. Ποτέ δεν παντρεύτηκαν. Αλλά κάπως είναι ένα ζεύγος. Η Μνημοσύνη έχει έργο την εξυπηρέτηση πολλών συντρόφων του Ζηνός και απέκτησε 9 πολύτιμες θυγατέρες, τις 9 Μούσες. Και οι 9 Μούσες σταθερά συνοδεύουν τον Απόλλωνα.
Κοίτα πως ο ποιητής «ταξινόμησε» την ιστορία:
Η Άρτεμις γέννησε στη Δήλο (θέση 2). Χρειάστηκε 9 μέρες πριν γεννηθεί ο Απόλλων.
Σε 9 μέρες γεννήθηκαν οι Μούσες (θέση 3). Ο Απόλλων γεννήθηκε στη Δήλο (θέση 2). Ο Απόλλων σταθερά συνοδευόταν από τις 9 Μούσες.
Ο Ιαπετός είχε 4 γιους από την Ασίη. Αυτοί ήταν ο Άτλας, ο Προμηθέας, ο Επιμηθεύς και ο Μενοίτιος. Η βασική ιδέα του Ιαπετού είναι «ανθρωπότης».

4. Η Θέμις και ο Κρείος. Η Θέμις ήταν επίσης ένα θέμα της δημιουργικότητας του Ζηνός. Αποτέλεσμα είναι 3 θεές, όλες σχετικές με το έργο της Θέμιδος και αυτή είναι η Δικαιοσύνη.
Η Δικαιοσύνη και οι 3 θυγατέρες της που είναι οι άλλες θεμελιώδεις αξίες, «η Σύνεση», «η Εγκράτεια» και «η Σθεναρότητα». Έχασες τη Σύνεση; Αυτό είναι ένα πρόβλημα μια και πολλοί άνθρωποι έχασαν την Σύνεση, ειδικά στη μυθολογική παράδοση.
Ο Κρείος είχε 3 γιους με την Ευρυβία. Ο Πέρσης, ο σώφρων που παντρεύτηκε την Αστερίη από την 2η θέση και απέκτησε την Εκάτη, μια «μοναδική θυγατέρα». Έτσι, γνωρίζομε πως η Εκάτη είχε «σοφία», δεν ήταν μόνο «η γηραιά Σελήνη».
Ο Αστραίος και η Ηώς παντρεύτηκαν και αυτή είναι από την 5η θέση, του Υπερίωνα και της Θείας, οι οποίοι συνεπάγονται τον Ήλιο και τη Σελήνη και την αλλαγή μεταξύ της ημέρας και της νύχτας (αυτό είναι η Ηώς).
Η Ηώς που είναι υπεύθυνη για την «αλλαγή», «άλλαξε συζύγους». Είναι το πρωτότυπο της ασταθούς γυναίκας, μια μορφή μέτρησης στην Αφροδίτη. Ο Αστραίος είναι ένας από αυτούς. Οι άλλοι είναι ο Ωρίων, αλλά ήταν λίγο ανεκπλήρωτος, κάπως ασαφές για τον Κλείτο, ο Τιθωνός που ήταν νέος και τώρα πολύ γηραιός αλλά όχι ετοιμοθάνατος και ο πολύ ιδιάζων Κέφαλος που σημαίνει «κεφαλή». Ο Αστραίος, που σημαίνει το όνομά του «ο έναστρος, ο Βασιλεύς των Άστρων». Τα παιδιά της Ηούς και του Αστερίου ήταν οι άνεμοι και οι αστέρες. Ο 3ος γιος, ο Πάλλας, παντρεύτηκε μια επικίνδυνη γυναίκα, τη Στύγα, το ποτάμι, που μοιράζεται στον Κάτω και Πάνω κόσμο. Τα 4 τέκνα είναι εκφράσεις της μάχης και της σφοδρότητας, μια εκ των οποίων είναι η Νίκη.
Η βασική ιδέα της 4ης θέσης, η Θέμις και ο Κρείος, είναι «κίνηση» και «ειμαρμένη» ή «αιτιότητα», η οποία υπάρχει μόνο με την «κίνηση», επίσης είναι «μάχη» και κάπως «αποδεσμευμένος ερωτισμός» που επίσης είναι «κίνηση».
Η 5η θέση είναι ο Υπερίων και η Θεία και τα τέκνα είναι διαφορετικές μορφές του φωτός: Ήλιος, Σελήνη και Ηώς. Χωρίς μεγάλη δυσκολία αναγνωρίζομε τη συσχέτιση με τις κάρτες Ταρώ: Ήλιος, Σελήνη και Αστήρ, αντίστοιχα.
Η 6η θέση είναι το υπόλοιπο και τα 6 τέκνα, 3 άρρενα και 3 θήλυ, είναι η βάση για την αργότερα Ολυμπιακή κοινότητα. Ήρα, Δήμητρα, Εστία, Ποσειδών, Άδης, Ζευς.
Όλα μαζί τα τέκνα Τιτάνες είναι μια κοινότητα του Ταρώ, ένα συνοπτικό σύστημα για να ερμηνευτεί ο κόσμος σε έναν ευφυή εικονογραφημένο τρόπο. Έχει 18 στοιχεία (η Ωκεάνια Τηθύς παρουσιάζει το απεριόριστο και δεν καταμετρείται. Τα τέκνα της Μνημοσύνης και της Θέμιδος είναι τμήμα της δημιουργίας και τα επόμενα επίσης παραμένουν άνευ καταμέτρησης.
Οι Αρχαίοι Έλληνες αγαπούσαν τον αριθμό 18, πιθανά γιατί το αρχικό αλφάβητο είχε 18 στοιχεία.
Έτσι, τα 22 Στοιχεία συνδέονται στην Ελλάδα με τη θεωρεία του I-Ching ή το I-Ching συνδέθηκε με την Ελλάδα: Ο Ουρανός είναι το Yang. Γαία είναι το Yin.

Το Yin και Yang είναι η βάση του μαθηματικού σώματος στο I-Ching.
Οι 3 Κύκλωπες είναι οι 3 γραμμές Yang του Τριγράμματου στο I-Ching.
Οι 3 Εκατόγχειρες είναι οι 3 γραμμές Yin του Τριγράμματου στο I-Ching.
Οι 3 γραμμές Yang και οι 3 γραμμές Yin δημιουργούν τα 8 Τριγράμματα του I-Ching, που είναι μια φυσική προοπτική.
Οι 6 θηλυκοί Τιτάνες είναι οι 6 γραμμές Yin σε ένα Εξαγράμματο του I-Ching.
Οι 6 άρρενες Τιτάνες είναι οι 6 γραμμές Yang σε ένα Εξαγράμματο του I-Ching.
Οι 6 γραμμές Yin και Yang δημιουργούν το μαθηματικό σώμα του I-Ching.

Ποία είναι όμως η Αφροδίτη; Είναι η όψη της «Αγάπης», αυτή που τα ενώνει όλα, δια της «Αγάπης».
Ποίες είναι όμως οι Ερινύες; Αυτές που παρουσιάζουν την όψη της καταμέτρησης στην «Αγάπη» και ότι είναι «Δικαιοσύνη». Είναι 3. Και όπως αιτιολογείται στο I-Ching και στα ανάλογα συστήματα που βασίζονται σε 3 βασικές ιδέες, δηλώνουν την αρχή το μέσον και το τέλος. Για παράδειγμα, η «κίνηση» ή υπεράνω - μέσον - κάτωθεν και Ουρανός – Γη – Ωκεανός στο Ελληνικό σύστημα.
Αντιλαμβανόμαστε πως ο Ησίοδος και το I-Ching χρησιμοποιούν το ίδιο μαθηματικό πρόγραμμα, σε ένα απλό πλαίσιο. Πίσω από το μαντικό πλαίσιο, το I-Ching ερμηνεύει επίσης, το πώς ο κόσμος έγινε ή δημιουργήθηκε. Αλλά μήπως η Θεογονία του Ησιόδου δεν έχει το ίδιο και ίσως μεγαλύτερο ενδιαφέρον;
Σε μια μεγαλειώδη διάταξη δείχνεται πως ο Ησίοδος και ολόκληρη η κοινότητα των ποιητών της εποχής εκείνης, έδειχναν ένα ενδιαφέρον στην αναζήτηση του αριθμού 64, αν και σε ευρεία κλίμακα δεν έγινε ποτέ γνωστό. Να μην ξεχνάμε πως ο αριθμός 64 είναι ο κύβος του αριθμού 4 και ο τελευταίος δηλώνει την Τετρακτύ. Οι Έλληνες αγαπούσαν να αντικαθιστούν τον αριθμόν αυτόν με τον αριθμό 50, κατά το πλείστον στη δομή του 49+1, που είναι ο «κρυφός» τρόπος για να γνωστοποιούν τον αριθμό 64, ο οποίος είναι 7 τριγράμματα Χ 7 τριγράμματα + 1 ιερό τρίγραμμα, ο οποίος περιέχει 15 άλλες δυνατότητες του συστήματος του 64. Μία άλλη ανάλυση του 64...
Όπως και οι Έλληνες, το ίδιο και οι Κινέζοι σέβονται τον αριθμό 50 που τον θεωρούν ως «αριθμό του ουρανού». Η τεχνική των χρησμών μοιάζει καταπληκτικά με αυτήν των Ελλήνων, αλλά οι Έλληνες την διαφύλαξαν στη μυστηριώδη λατρεία των Δελφών, της Δωδώνης κλπ.

Ας υπολογίσομε:
6η θέση: Κρόνος και Ρέα με 6 τέκνα
5η θέση: Υπερίων και Θεία με 3 τέκνα
4η θέση: Κρείος  με 3 τέκνα (επιπρόσθετα Θέμις με 3)

Εδώ είναι η Άβυσσος, αυτή που ονομάζεται Στυξ.
3η θέση: Ιαπετός με 3 τέκνα (επιπρόσθετα Μνημοσύνη με 9)
2η θέση: Κοίος και Φοίβη με 2 τέκνα
1η θέση: Ωκεανός και Τηθύς με 3000 τέκνα.

Η Θέμις και η Μνημοσύνη έκαναν τα παιδιά τους από το Ζήνα και ο Ζευς είναι ανιψιός τους, έτσι η Θέμις και η Μνημοσύνη έχουν ένα άλλο έργο. Ποίο;
Η Θέμις: υπάρχουν 3 (γραμμές)
******
******
******

Η Μνημοσύνη: υπάρχουν 9 (μικρότερες θέσεις)
* * *
* * *
* * *


Και αυτό είναι το πρότυπο που τελικά προκύπτει:
18 17 16
15 14 13
12 11 10
-------------- Στυξ
9 8 7
6 5 4
3 2 1

Έχοντας αφήσει τη Θέμιδα και τη Μνημοσύνη που είναι καταλαμβανόμενες από το Ζήνα, χωριστά:
6η θέση με 6 τέκνα
5η θέση με 3 τέκνα
4η θέση με 3 τέκνα
3η θέση με 4 τέκνα
2η θέση με 2 τέκνα
1η θέση με 3000 τέκνα

Στην 6η θέση ο Κρόνος έχει 3 περισσότερα.
Στην 5η θέση ο Υπερίων είναι σωστός.
Στην 4η ο Κρείος είναι σωστός.
Στην 3η θέση ο Ιαπετός έχει ένα περισσότερο.
Στην 2η θέση ο Κοίος έχει μια ελεύθερη θέση.
Στην 1η θέση 3000 είναι παραλογισμός, αυτό σημαίνει απεριόριστο. 3000 σημαίνει «3 ελεύθερες θέσεις».

Δείχνει πως ο Ησίοδος οργάνωσε τις μάχες των Τιτάνων. Στο πρώτο τμήμα της μάχης αποφασίστηκε, πως ούτε ο Κρόνος και οι γηραιότερες γενιές των Τιτάνων βασιλεύουν στο μέλλον, αλλά τα τέκνα. Έτσι, όχι ο Κρόνος και η Ρέα και όλοι οι 12 Τιτάνες, αλλά ο Ζευς και οι αδελφοί του και όλα τα ανίψια του, δηλαδή τα 18 τέκνα των Τιτάνων. Στο δεύτερο μέρος της μάχης, ο Ζευς πρέπει να πολεμήσει ενάντια στα ανίψια του. Αυτά έχουν ένα νέο αρχηγό, τον Άτλαντα, γιο του Ιαπετού. Ο Άτλας δεν ήταν ικανός για την μάχη. Μετά από αυτήν, ο Άτλας πρέπει να μεταφερθεί στον ουρανό:  

18 17 16
15 14 13  ουρανός
12 11 10
-------------- Στυξ
8                Άτλας
9 7
6 5 4
3 2 1
Στη μάχη ο Μενοίτιος, ο 4ος γιος του Ιαπετού, εξακοντίστηκε στον Τάρταρο:
18 17 16
15 14 13   ουρανός
12 11 10
-------------- Στυξ
8                Άτλας
9 7
6 4
5                Μενοίτιος
3 2 1
Για την πλήρη διάταξη αυτό σημαίνει:

6η θέση με 6 τέκνα – έχει ακόμα 3 περισσότερα
5η θέση με 3 τέκνα
4η θέση με 3 τέκνα
3η θέση με 4 τέκνα – έχει τώρα 3, λόγω της πτώσης του Μενοίτιου.
22 θέση με 2 τέκνα – έχει τώρα 3, λόγω της εισαγωγής του Μενοίτιου.
1η θέση με 3000 τέκνα - παραμένει παράλογο.

Μετά τη μάχη, η σειρά των Ολυμπίων βασιλεύει και μπορούν να εγκατασταθούν στον κόσμο. Αυτό επιλύει το παλιό πρόβλημα που προξένησαν οι θυγατέρες του Κρόνου, απλά πήραν την μη κατειλημμένη θέση στο σύστημα του Ωκεανού:
6η θέση με 3 γιους του Κρόνου
5η θέση με  3 τέκνα
4η θέση με  3 τέκνα
3η θέση με  3 γιους του Ιαπετού, μορφές της "ανθρωπότητας"
2η θέση με  3 άτομα, Μενοίτιος μεταξύ 2 κοριτσιών
1η θέση με 3 θυγατέρες του Κρόνου

Και τώρα έχομε πάλι ένα Ταρώ, ένα είδος ενός Ολυμπιακού προ-Ταρώ, αλλά τώρα οι μορφές έχουν μια ιστορία, ενώ στην περίπτωση των Τιτάνων, Ουρανός και Γαία, αυτό δεν υπήρχε.
Τώρα βέβαια, με αυτές τις μορφές μπορούμε να παράγομε μια κυριολεκτικά έτοιμη προς εκτύπωση τράπουλα Ταρώ. Δείτε τις εξάδες (δύο τριάδες μαζί):


1. Εστία, η θεά του πυρός στην οικία. Πάντα η πρώτη, όταν οι θεοί τιμώνται.
2. Ήρα, πάντα ενδιαφέρουσα στο ότι η Ολυμπιακή οικογένεια αναπτύχθηκε σωστά.
3. Δήμητρα, ενδιαφέρουσα για τη γη και τα σιτηρά.


4. Αστερίη, η νήσος.
5. Μενοίτιος, ο άνδρας στη μήτρα, ο πλέον κρυφός. Η πεσμένη ψυχή στη γη.
6. Λητώ, η μητέρα των διδύμων που θα έλθουν.


7. Επιμηθεύς, ο μωρός γιος του Ιαπετού που παντρεύτηκε την Πανδώρα.
8. Άτλας, μεταφέρει τον ουρανό.
9. Προμηθεύς, ο ευφυής γιος του Ιαπετού.


10. Πάλας, ο οποίος παντρεύτηκε την Στύγα. Άραγε γιατί;
11. Αστραίος, ο Κύριος των αστέρων.
12. Πέρσης, η σωφροσύνη.

   
13. Σελήνη, η θεά της σελήνης.
14. Ήλιος, ο θεός του ήλιου.
15. Ηώς, η θεά της μεταβολής, της αλλαγής.


16. Άδης, ο θάνατος.
17. Ζευς, ο ένας.
18. Ποσειδών, ο βασιλεύς του ύδατος


Οι θέσεις καθορίστηκαν τυχαία; Όχι. Κάθε μια από τις 6 θέσεις έχει μια κεντρική μορφή, κάθε μια έχει ένα κάπως αντικρουόμενο τμήμα και κάθε μια έχει μια συνδεόμενη μορφή που συνδέει την κεντρική μορφή και την αντικρουόμενη.
1+4+7+10+13+16 = αντικρουόμενη μορφή.
2+5+8+11+14+17 = κεντρική μορφή.
3+6+9+12+15+18 = συνδεόμενη μορφή.
Για παράδειγμα, η κύρια θέση 5 είναι σχετική με τον Ήλιο. Ο Ήλιος (14) είναι η κεντρική μορφή, η Σελήνη (13) που δηλώνει σκότος άρα έλλειψη Ηλίου, είναι η αντικρουόμενη αρνητική μορφή της θέσης του Ήλιου και η Ηώς (15, η μεταβολή) επιλύει την σύγκρουση με μερικό σκότος, μερικό φως.
Ο Ζευς είναι θετικός, ο Άδης αρνητικός και ο Ποσειδών η μορφή της μεταβολής (αλλαγής).
Τα τέκνα του Κρείου (4η κύρια θέση) είναι «σκοτεινά», είναι αντίθετα στον Όλυμπο, που είναι «φως». Αυτό κάνει την κεντρική μορφή του Αστραίου να είναι ο Βασιλεύς των αστέρων, που του δίνει μια ισχυρή ερωτική συμπεριφορά. Ο Πάλλας είναι αρνητικός «σκοτεινός", παντρεύτηκε την Στύγα και τα τέκνα του είναι μαχητές. Ο Πέρσης είναι σώφρων ("ενότητα"), αλλά έχει τη «σκοτεινή» θυγατέρα την Εκάτη.
Ο Άτλας είναι η κεντρική μορφή που συμβολίζει τον "άνθρωπο". Ο μωρός Επιμηθεύς είναι η σκοτεινή πλευρά του και ο Προμηθεύς η φωτεινή πλευρά του.
Ο Μενοίτιος είναι η κεντρική μορφή, ένας άνδρας ανάμεσα σε δύο γυναίκες, αντικατοπτρίζοντας τον Ήλιο, επίσης ανάμεσα σε δύο γυναίκες. Η Αστερίη είναι αρνητική στο Ζήνα, γίνεται ένα νησί. Η Λητώ είναι θετική στο Ζήνα, γεννά δίδυμα.
Η Ήρα είναι ανώτερη από τις αδελφές της, εξ αιτίας του ό,τι είναι σύζυγος του Ζηνός.
Η Δήμητρα με τον Ποσειδώνα, καθότι απέκτησε δύο τέκνα από αυτόν, τον Αρείονα (Άδραστος) και τη Δέσποινα (Περσεφόνη), έτσι είναι ένα μέρος της σειράς του.
Ἄδραστον δὲ μόνον ἵππος διέσωσεν Ἀρείων· τοῦτον
ἐκ Ποσειδῶνος ἐγέννησε Δημήτηρ εἰκασθεῖσα ἐρινύι
κατὰ τὴν συνουσίαν.
Απολλόδωρος – βιβλίο 3 – ενότητα 77 – γραμμή 5

τὴν δὲ Δήμητρα τεκεῖν φασιν ἐκ τοῦ Ποσειδῶνος
θυγατέρα, ἧς τὸ ὄνομα ἐς ἀτελέστους λέγειν οὐ νομί-
ζουσι, καὶ ἵππον τὸν Ἀρείονα·
---------------
ταύτην μάλιστα θεῶν σέβουσιν
οἱ Ἀρκάδες τὴν Δέσποιναν, θυγατέρα δὲ αὐτὴν Ποσει-
δῶνός φασιν εἶναι καὶ Δήμητρος. ἐπίκλησις ἐς τοὺς
πολλούς ἐστιν αὐτῇ Δέσποινα, καθάπερ καὶ τὴν ἐκ
Διὸς Κόρην ἐπονομάζουσιν, ἰδίᾳ δέ ἐστιν ὄνομα Περσε-
φόνη, καθὰ Ὅμηρος καὶ ἔτι πρότερον Πάμφως ἐποίησαν·
Παυσανίας - Περιηγήσεις

Η Εστία δεν είχε τέκνα, είναι αρνητική. Δεν παντρεύτηκε τον Άδη, που είναι το καταμετρούμενο τμήμα της.
Έτσι έχει λοιπόν, η σειρά αυτή του Ταρώ. Διανοητικά υπάρχει περισσότερο περιεχόμενο, αλλά και πάλι το σχήμα δίνει αποτέλεσμα:

Ποσειδών  και   Ζευς         και   Άδης
Ηώς           και    Ήλιος      και  Σελήνη
Πέρσης      και   Αστραίος και  Πάλλας

-------------------------------------------             Στυξ
Προμηθεύς  και   Άτλας      και   Επιμηθεύς
Λητώ            και   Μενοίτιος και  Αστερίη
Δημήτηρ       και   Ήρα         και   Εστία
Και η αστρολογική σύνδεση σε αυτό είναι:
18 - 17 - 16
Υδροχόος – Δίας – Σκορπιός
Ποσειδών (Άδης)
15 - 14 - 13
Τοξότης – Ήλιος – Παρθένος
Ηώς (Ήλιος, Σελήνη)

12 - 11 - 10
Ζυγός – Άρης – Καρκίνος
Πέρσης (Αστραίος, Πάλλας)
----------------------------------------------     Στυξ
9 - 8 - 7
Λέων – Αφροδίτη – Ταύρος
Προμηθεύς (Άτλας, Επιμηθεύς)
6 - 5 - 4
Δίδυμοι – Σελήνη – Ιχθείς
Λητώ (Μενοίτιος, Αστερίη)
3 - 2 - 1
Κριός – Ερμής - Αιγόκερως
Δημήτηρ (Ήρα, Εστία)
Πολλά πράγματα προκύπτουν σαν αποτέλεσμα.

Τι υπάρχει στη δεξιά σειρά 1-4-7-10-13-16, την οποία καλούμε αντικρουόμενη; Είναι η θηλυκή σειρά του ζωδιακού, αρχίζοντας από τον Αιγόκερω, μετά Ιχθείς – Ταύρος – Καρκίνος – Παρθένος – Σκορπιός. «Θηλυκή σειρά» σημαίνει πως είναι τα θηλυκά ζώδια και όλα υπάρχουν στη σειρά με αρχή αυτό του Χειμώνα, δηλαδή του Αιγόκερω, όπου άλλωστε ανήκει και το Χειμερινό Ηλιοστάσιο.

Στην αριστερή σειρά 3-6-9-12-15-18, την οποία ονομάσαμε «συνδεόμενη», τι υπάρχει; Είναι η άρρεν σειρά του ζωδιακού που αρχίζει με το ζώδιο του Κριού, το πρώτο της Άνοιξης και το ζώδιο της Εαρινής Ισημερίας. Τα ζώδια ακολουθούν την συνηθισμένη τάξη του ζωδιακού, δηλαδή, Κριός – Δίδυμοι – Λέων κλπ.

Και στη μέση σειρά; Είναι οι κοινοί πλανήτες της Χαλδαϊκής σειράς χωρίς τον Κρόνο. Δεν ακολουθούν την παραδοσιακή σειρά, αλλά μια σειρά Χαλδαϊκής αλλαγής, αλλαγμένη σαν πιο πάνω
Κρόνος - Σατούρν
--------------------------------------
Δίας  -------------------- Δίας
Άρης -------------------- Ήλιος
Ήλιος ------------------- Άρης
-----------------------------------   Στυξ
Αφροδίτη -------------- Αφροδίτη
Ερμής ------------------ Σελήνη
Σελήνη ----------------- Ερμής
οι θέσεις του Ήλιου – Άρη και Σελήνης – Ερμής είναι ανταλλαγμένες.
Στο συλλογισμό πως πρέπει κάτι να ανασυγκροτηθεί εδώ, θα πρέπει να σκεφτούμε πως γύρω στα 700 πΧ, την εποχή του Ησιόδου, η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία δεν υπήρχε. Οι Ρωμαίοι υπήρξαν περίπου το 200 πΧ και αργότερα από αυτούς η δική μας μοντέρνα αστρολογία. Η Χαλδαϊκή σειρά είναι ένα πρόσφατο αντικείμενο. Φυσικά, οι Ρωμαίοι ακολούθησαν την ιδέα που περιγράψαμε. Έτσι, δημιουργήθηκε ένα σχήμα το οποίο η μετέπειτα αστρολογία το χρησιμοποίησε ως «κυριαρχία των ζωδίων», δηλαδή:

Κριός – κυριαρχείται από τον Άρη.
Ταύρος – κυριαρχείται από την Αφροδίτη.
Δίδυμοι – κυριαρχείται από τον Ερμή.
Καρκίνος – κυριαρχείται από την Σελήνη.

Λέων – κυριαρχείται από τον Ήλιο.

Παρθένος – κυριαρχείται από τον Ερμή.

Ζυγός – κυριαρχείται από την Αφροδίτη.

Σκορπιός – κυριαρχείται από τον Άρη.
Τοξότης – κυριαρχείται από τον Δία.
Αιγόκερως – κυριαρχείται από τον Κρόνο.
Υδροχόος – κυριαρχείται από τον Κρόνο.

Ιχθείς – κυριαρχείται από τον Δία.
Αυτή η κοινή αστρολογία ακόμα υπάρχει και σήμερα. Δες το αποτέλεσμα αν μεταφέρεις το δοσμένο σχήμα:
18 ΚΡΟΝΟΣ  - x - 16 Άρης
15 Δίας          - x - 13 Ερμής
12 Αφροδίτη  - x - 10 ΣΕΛΗΝΗ
9 ΗΛΙΟΣ        - x - 7 Αφροδίτη
6 Ερμής         - x - 4 Δίας
3 Άρης           - x - 1 ΚΡΟΝΟΣ

Κρόνος              1+18 =19
Δίας                   4+15=19
Άρης                  3+16=19
Αφροδίτη           7+12=19
Ερμής                6+13=19
Ήλιος + Σελήνη 9+10=19

Ο Κρόνος δηλώνει την αρχή και τα όρια του ολυμπιακού κόσμου, κυβερνά στο σύστημα την αρχή και το τέλος του συστήματος (1+18). Η Σελήνη και ο Ήλιος, αυτοί οι «πλανήτες», οι οποίοι κυβερνούν μόνο ένα ζώδιο στο ζωδιακό, τους βρίσκομε συγκεκριμένα στο μέσον (9+10). Θα πρέπει να θυμηθούμε πως το αρχαίο ελληνικό έτος ξεκινούσε στο μήνα Αύγουστο, την εποχή του ζωδίου του Λέοντα και τελείωνε στο ζώδιο του Καρκίνου.

Το μαθηματικό σχήμα που προκύπτει τώρα είναι:

18 Ποσειδών = Υδροχόος και θεωρώ πως δεν αντιμετωπίζεις προβλήματα.
17 Ζευς = Δίας και θεωρώ πως δεν αντιμετωπίζεις προβλήματα.
16 Άδης = Σκορπιός και θεωρώ πως δεν αντιμετωπίζεις προβλήματα.
15 Ηώς = Τοξότης και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μικρά προβλήματα.
14 Ήλιος = Ήλιος και θεωρώ πως δεν αντιμετωπίζεις προβλήματα.
13 Σελήνη = Παρθένος και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μικρά προβλήματα.
12 Πέρσης = Ζυγός και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μικρά προβλήματα.
11 Αστραίος = Άρης και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μικρά προβλήματα.
10 Πάλλας = Καρκίνος και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μικρά προβλήματα.
9 Προμηθεύς = Λέων και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μικρά προβλήματα.
8 Άτλας = Αφροδίτη και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μεγάλα προβλήματα.
7 Επιμηθεύς = Και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μεγάλο πρόβλημα.
6 Λητώ = Και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μικρό πρόβλημα.
5 Μενοίτιος = Και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μικρά προβλήματα.
4 Αστερίη = Και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μικρά προβλήματα.
3 Δημήτηρ = Κριός και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μεγάλα προβλήματα.
2 Ήρα = Ερμής και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μεγάλα προβλήματα.
1 Εστία = Αιγόκερως και θεωρώ πως αντιμετωπίζεις μεγάλα προβλήματα.

Λογαριάζεται πως δεν υπάρχει πρόβλημα σαν πολλαπλάσιο του 4, μεγάλο πρόβλημα σαν πολλαπλάσιο του 6 και μικρά προβλήματα που ανήκουν στο υπόλοιπο.


Ας δούμε τα μικρά προβλήματα:

15: Ηώς = Ο Τοξότης. Η Ηώς έχει το νόημα της Αλλαγής στην αντιπαραβολή με τα αδέλφια της Ημέρα (Ήλιος) και Νύχτα (Σελήνη). Επίσης έχει το γενικό νόημα «Γέννηση του Ήλιου», καθώς είναι η κόκκινη Αυγή (Λατινικά «Aurora»). Ο Ήλιος γεννιέται ουσιαστικά στο Χειμερινό Ηλιοστάσιο. Το Ηλιοστάσιο αυτό προλογίζεται από τον Τοξότη. Ένας από τους μυθικούς γονείς της Ηούς είναι ο Τιθωνός, ένας άνδρας που δεν πέθανε αλλά γέρασε πολύ, εξασθένησε και έμεινε αθάνατος. Ποιος είναι όμως ο Τιθωνός; Είναι ο Ήλιος, ο Ήλιος του παλιού έτους. Ο Ήλιος του νέου έτους είναι στον Τοξότη. Φυσικά, ένας ήλιος δεν πεθαίνει αλλά κάθε έτος, έρχεται πάλι και πάλι. Ένας άλλος μύθος λέει πως η Ηώς ερωτεύτηκε τον Ωρίωνα, έναν Γίγαντα του οποίου ο αστερισμός ανατέλλει αμέσως μετά το Θερινό Ηλιοστάσιο, αλλά ο έρωτας αυτός δεν ικανοποιήθηκε. Η Άρτεμις, η οποία επίσης ήταν σε έρωτα με τον Ωρίωνα, αλλά επίσης απογοητεύτηκε, έφερε τον αδελφό της Απόλλωνα, που είναι ο «νέος Ήλιος» και ο «νέος Ήλιος» γεννήθηκε στο Χειμερινό Ηλιοστάσιο μετά το θάνατος του γηραιού έτους, που είναι ο Τιθωνός που ποτέ δεν πέθανε, για να ρίξει ένα βέλος στο κεφάλι του Ορίωνα, που μόλις είχε εγκατασταθεί για να δραπετεύσει ένας μεγάλος σκορπιός. Δηλαδή, ο σκορπιός είναι το ζώδιο του Σκορπιού, του οποίου ακολουθεί ο Τοξότης, που έριξε τα βέλη, και ένα εξ αυτών συνάντησε το κεφάλι του Ωρίωνα. Το ΚΕΦΑΛΙ, είναι σημαντικό.

Η Ηώς έχει και έναν άλλο έρωτα με έναν άνδρα από την Αθήνα, τον Κέφαλο. Επίσης το όνομα αυτό σημαίνει «Κεφάλι». Ο Κέφαλος σκότωσε τη σύζυγό του με ένα απλό θέμα, όπως σκοτώθηκε ο Ωρίων.

Η Ηώς είναι ο Τοξότης. Δεν έχει τόξο, αλλά έχει όμως η Άρτεμις. Η Άρτεμις, η «νέα Σελήνη», παίρνει τη θέση της Ηούς, αργότερα. Η Αυξάνουσα Σελήνη είναι το τόξο της, δηλαδή η ημισέληνος. Η Άρτεμις στην αστρολογία του Μανίλιου συμβολίστηκε με τον Τοξότη.

13. Σελήνη = Παρθένος. Η Σελήνη γενικά έχει περισσότερες από μια θέση στο σύστημα. Η Σελήνη σαν νύχτα ή «χαμένο φως» ή «θέση του χαμένου Ήλιου», είναι η λογική αντίστοιχη του Ήλιου και η Ηώς του «Ήλιου σε θέση αλλαγής». Σε αυτόν τον ιδιαίτερο όρο η Σελήνη είναι η Παρθένος, η προφορική ιστορία.

Αλλά η 5η κύρια θέση μιλά για την ιστορία του Ήλιου, η ιστορία της Σελήνης γράφτηκε στην 2η γραμμή. Η Σελήνη είναι επίσης εκεί, αλλά τότε έχει τέκνα, 50 θυγατέρες του Ενδυμίωνος, που ήταν «θνητός» αλλά αιώνια νέος. Τα θέματα που αφορούν στη θνητότητα είναι κάτω από τη Στύγα. Η Σελήνη λοιπόν, δεν είναι η Παρθένος εκεί, είναι η Σελήνη με τα όνειρά της. Ο Ενδυμίων είναι μια άλλη μορφή του Μενοίτιου, ο οποίος είχε πέσει στον Τάρταρο. «Άνδρας στη μήτρα».

Μια μετέπειτα «Παρθένος» είναι η Περσεφόνη, η θυγατέρα της Δήμητρας και του Δία.  Αυτό είναι το σχήμα:
............. Δίας Άδη
............. ........ Παρθένος
............. ........ ........
--------------------------
............. ........ .........
............. ........ .........
Δήμητρα ......... .........

Ο Άδης και η Δήμητρα είναι αντιμαχόμενοι ο ένας στον άλλο. Στο σχήμα, η Περσεφόνη σαν «Παρθένος» είναι κοντά στον Άδη. Στην αστρολογία, η Παρθένος συνδυάζεται με τα σιτηρά ή τα δημητριακά, αυτή είναι η Περσεφόνη. Ο Μανίλιος, τη Δήμητρα την αντιστοιχεί με την Παρθένο.

Υπάρχουν και άλλες «μετέπειτα Παρθένες» στην Ελληνική μυθολογία. Το θέμα έχει διαφορετικές ιστορίες. Η Πρωτότυπη είναι η Σελήνη, η «νύχτα». Η Περσεφόνη, τα σιτηρά, τοποθετήθηκε στο σκοτεινό έδαφος (που δηλώνει τη νύχτα), για να υπάρξει κάτι για τη διατροφή στο επόμενο έτος. Αυτή είναι η βασική ιστορία.

12. Ζυγός = Πέρσης. Ο Πέρσης δεν έχει μεγάλη μυθολογία στο όνομά του. Αλλά η 4η θέση («σκότος») και η «συνδυασμένη σειρά» (θετικό), δίνει μια «σκοτεινή σωφροσύνη» και αυτό είναι ένα είδος «Δικαιοσύνης». Η ποιότητα συμπληρώθηκε από τη Θέμιδα.
11. Αστραίος = Άρης. Ο Αστραίος είναι ένας από τους εραστές της Ηούς, ο κύριος εραστής τον οποίο έκανε η ίδια θεό της αστρονομίας και αστρολογίας. Ο Άρης είναι όμως, ένας από τους εραστές της Αφροδίτης. Ο Αστραίος βασιλεύει τη νύχτα, διάστημα της ερωτικής αγάπης, ο Άρης προσφέρει μια σκοτεινή δύναμη. Ο Άρης είναι η ζωτική δύναμη, το έργο του είναι σύνθετο.

10. Καρκίνος = Πάλλας. Ένας Καρκίνος είναι πάνοπλος. Ο Πάλλας είναι ένας πολεμιστής. Η σύζυγός του είναι η Στυξ και για αυτό η ίδια έχει τη θέση που ακολουθεί.

Η 4η κύρια γραμμή είναι «σκοτεινή», αντιτάσσεται στην 6η Ολυμπιακή γραμμή και το κλειδί-ιδέα είναι «κίνηση». Αυτό σημαίνει «μάχη και δικαιοσύνη».

9. Λέων = Προμηθεύς. Ο Προμηθεύς φέρνει το «πυρ» στον άνθρωπο. Ο Λέων είναι καυτός εξ αιτίας του θέρους και κυβερνάται από τον Ήλιο, δηλαδή το «πυρ».

6. Δίδυμοι = Λητώ. Η λέξη «Δίδυμοι» δηλώνει τα δίδυμα τέκνα της Λητούς.
5. Σελήνη = Μενοίτιος. Η Σελήνη σταθερά πέφτει στον Τάρταρο, πάντα στις 4 εβδομάδες. Τότε γίνεται ξανά, αποκρύπτουσα.

4. Ιχθείς = Αστερίη. Η Αστερίη απέκτησε μια κόρη, την Εκάτη και όταν ο Ζευς ήθελε κάτι από αυτήν, για να διαφύγει, δραπέτευσε, έπεσε μέσα στο νερό και έγινε νησί. «Πέφτοντας στο νερό» έγινε ψάρι και το ψάρι είναι ένα νησί. Το γιατί έπεσε στο νερό, εξηγείται από τη θέση που είναι κοντά 1-3 και επίσης πως κάποτε ήταν Ωκεανός – Τηθύς.













 Επιμέλεια και παρουσίαση, Φάιζα Κωδωνά, Ιούνιος 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Followers!!